Oh I damn you Norrköping-boy....

igår var det alltså Markus Krunegård på Debaser Medis. Oh gosh nu är jag om möjligt ännu mer kär i honom. Han är världens bästa och finaste! Och dessutom var jag där med två av vänskapskretsens finest- Emma och Isa. Fin kväll- tills jag bara.. dog av trötthet och vi gick från Debaser typ klockan 2, men jag är sjukt nöjd med kvällen!

Först förfestade vi lite hemma hos Emma. Roade oss med att dricka alkohol, lyssna på musik och ta 500 miljoner bilder på varandra.
image525image526image527image528

sen hann vi ta säkert 100 bilder under de 6 min vi väntade på tvärbanan
image529image530image531image532
image534

men sen kom tvärbanan, då var det slut på det roliga..? NÄÄÄ. inte då!
image535image536image537

sen kom vi fram och efter en jävla väntan började förbandet- Autisterna, de tillverkar ju trevlig musik och är ett gäng sötnosar men.. ja... THEY AIN'T GOT NOTHING ON MARKUS!!! http://www.myspace.com/AUTISTERNA
image538

och sen. så hoppade mitt hjärta över ett slag eller tusen för då stod plötsligt Markus där. <3
image539image540
sen gick Isa närmare och fotade, jag vågade inte ens gå närmre, för då hade jag dött.
image541
image542

sen vare fest. tills vi inte pallade längre, och när vi skulle gå gick vi förstås jättenära förbi Markus som bara stod där och hängde och jag... nä sånt där orkar jag bara inte med. <3 Markus.
image543

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0