nydanat

nu vet ni- blir det fototerror på bloggen. I'm going all out- jag tar bilder på mig själv i spegeln, jag kanske kastar in en dagens outfit. fast att skriva vart sakerna kommer ifrån känns ambitiöst när man har max 10 läsare, så det skiter jag i. men foton blir det. en del ego, en del kamrater, och om de protesterar så slår jag dövörat till. sådeså.
Idag har jag städat och fejat hela dagen så jag har absolut inte ett skit av värde att komma med- därför kastar jag upp några bilder från den fina museum-dagen igår. Dessutom hade jag på mig min absoluta favoritstass- mina nya chinos, mitt nya Blondie-linne och min nya kofta. egentligen är det sjukt hur man kan må så OTROLIGT mkt bättre om man har på sig kläder som man tycker om och trivs i. Jag mår dåligt som ett as om jag inte har på mig kläder jag tycker om och trivs i.

image498
hahah den här bilden är sjukt rolig. kolla in Ian i hörnan. gnällspik, bara för att jag sa att han inte fick vara med på bilden behöver han ju inte bli så sur. sen fick han vara med. då blev han glad.
image499image500image501image502image505
image503image504

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0