Emmas b-day

har ju inte haft möjlighet att lägga ut bilder från Emmas birthday, eller ja iaf firandet av den förra onsdagen, dagen innan jag åkte till London, men här är lite. det var sjukt trevligt!


kim och kicki med de fräsiga ballongerna vi köpte till Emma

födelsedagsbarnet herself i Vitan


"du vet att du fotograferar en jordgubbe...?" JA, men bara för att min kamera är så bra behöver inte alla vara avundsjuka!! :P


(här inser jag att man kan infoga bilderna i större format...) eh men iaf så hade jag på mig min "båtvärdinne-klänning" (den ser faktiskt ut som det)


Jenny och Ghita. sötnosar.



ah sen drog vi till Babas men därifrån finns det bara fula bilder på oss alla, så vi låtsas som att de inte finns. Men kul var det!!! Grattis igen Emson! <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

vilka fina bilder! och vad söt din klänning ser ut att vara.

2008-05-28 @ 18:59:22
URL: http://linneahansson.blogg.se/
Postat av: Rosie

men åh man tackar! :D

2008-05-29 @ 12:35:02
URL: http://fortunaaudentesiuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0