Vinterviken

såg Vinterviken. NOSTALGIRYCK! hat-älskar att se filmer och serier som man såg som yngre, det är så.. fascinerande hur man ser på sakerna helt annorlunda nu. Och man minns nästan hur man kände när man såg det DÅ. Men bara en fråga... Hur kan en Pepsiburk ha kostat 12 kronor år 1996?? det verkar lite saftigt, eftersom det enda ställe en burk läsk kostar 12 kronor på idag är ju typ.. bensinmackar och 7-eleven. Hur kan då burken ha kostat 12 kronor på Shell (det är där han försöker handla en i filmen) 1996 och fortfarande kosta 12 kronor. jag har ju dessutom jobbat på Shell och en burk läsk kostade fan EXAKT 12 kronor hos oss också...

MYSTERIUM.

Kommentarer
Postat av: Alex

Jag tycker inte om den filmen. Kolla Once were warriors istället. Nu!

2008-03-18 @ 03:19:22
Postat av: Rosie

hahhaahhaa vafan. jag tänker se den där jävla filmen så att jag slipper tjatet.

2008-03-18 @ 03:35:18
URL: http://fortunaaudentesiuvat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0