tillåt mig att krevera

sitter och kollar på "Säg att du älskar mig"

jag blir galen. att tjejen vann en guldbagge är ju helt jävla sinnessjukt. hon springer omkring och putar med munnen, mumlar ofullständiga meningar och beter sig allmänt mkt som en superfjortis, vilket människan säkert är i verkligheten också. Filmen är så fruktansvärt fjantig och orealistisk så man vill explodera, okej jag själv var inte inne i den där fjortissvängen, och visst att de pratade fult och betedde sig som små svin fjortisarna i min skola, men SÅ illa som det är i filmen kan det bara inte vara i någon värld. Den här filmen är så dålig och orealistisk så att Andra Avenyn framstår som dokumentär i världsklass.

Läste att en av skådespelarna (en av killarna som våldtar huvudpersonen) hade dött innan filmen hade premiär, och att Daniel Fridell (regissören) hade velat stoppa filmen, men att killens föräldrar hade sagt nej, för de "ville hedra honom och visa alla hur mkt han brann för skådespeleriet"
...
tråkigt att han dog. men.... WTF?!?!?!?!?

image367

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0