three is a magic number, yes it is

Tre saker som skrämmer mig:

tanken på att någon jag älskar ska kolavippen
skogen nära mig när det är mörkt
den läskiga gubben som bor bakom restaurangen i Mullholland Drive (eg. hela den filmen, men mest gubben)


Tre personer som får mig att skratta:

André Wickström
Filip Hammar
Kevin Smith


Tre saker jag älskar:

Ben and Jerrys New York super fudge chunk
Hultsfred
en särskild pojke


Tre saker jag hatar:

snåla människor
cashewnötter
Eva Longoria


Tre saker jag inte förstår:

matte
varför så många människor tycker om skaldjur
metalmusik


Tre saker som finns på mitt skrivbord:

ett jättevackert foto på mig och min far
ett underbart foto på min morfar och Isabel
en hög med grejer jag gillar, block, kalender, urklipp etc


Tre saker jag gör just nu:

lyssnar på Laura Marling
längtar efter morgondagen då jag ska shoppa
försöker låtsas som att jag inte alls är hungrig som faen


Tre saker jag vill göra innan jag dör:

en film
bo i ett fint hus vid en sjö med en eka
känna mig tillfredställd


Tre saker jag kan göra:

tala
andas
stå


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:

din egen vilja (tres chic no?)

Cat Stevens

Laura Marling


Tre saker jag skulle vilja lära mig:

massor om olika kameror och hur man fotar
spela gitarr
hur man tar upp sitt ena ben rakt ovanför huvudet, som en balettdansös


Tre favoriträtter:

Gott-gott-gratäng (det är en specialare)
Tortilla & spanska köttbullar
oxfilé, sauuce och pommes etc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0