"sju svåra år"

har lärt mig ett nytt uttryck av Sandra idag. Sju svåra år. så ser man tydligen ut när man är ful och sunkig, som en mer sofistikerad variant av hejkomåhjälpmig. jag ser ut som sju svåra år. HAHA!


Blev inte att vi såg Juno, Sandra tyckte det var tråkigt eftersom jag redan sett den, så vi såg Jumper istället. som var bra! kanske skriver mer om den sen. nu äre popcorn och vänta på att sista avsnittet av Project Runway ska laddas ner. goooo Jillian. äh. ingen som kollar på det iaf!

Kommentarer
Postat av: Flunky

SPOILER
SPOILER
SPOILER
LÄS EJ OM DU INTE SETT SISTA AVSNITTET AV PROJECT RUNWAY

Alltså BITTERT att Christian vann! Jag gillade Ramis kollektion mest, men Jillian gjorde finast saker hela serien igenom. Och hon hade alltid så snygga kläder själv.

2008-03-12 @ 14:01:42
URL: http://flunky.blogg.se
Postat av: Rosie

ja asså jag gillade både rami och jillians kollektioner mer, men jag tycker christian var riktigt skön och duktig så jag blev ändå glad. vem som helst hade kunnat vunnit för min del.

2008-03-12 @ 19:53:03
URL: http://fortunaaudentesiuvat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0