lasse darling

kom för en gångs skull ihåg att kolla på ZTV Presenterar och så är Lasse Lindh med. Gullunge! Han får sluta vara överallt för man blir kär.

Minns första gången jag någonsin såg honom. eller en affisch på honom rättare sagt. jag gick med Sanne på någon gata och såg affischen, skrattade rått och högt åt att han såg ut som en emopoptönt eller vad jag tänkte, sen att det gick förbi några små fjortispoppare som SKREK: åååååhh JAG ÄLSKAR HONOOOM, gjorde ju inte saken bättre. men nu älskar ju jag honom.




och en annan grej bara... hur kul kan det vara att jobba på Anticimex egentligen?! Man jobbar liksom med... insekter. herregud.

Kommentarer
Postat av: JB

ha, ha, du kände igen det. inte många som gör det

2008-03-05 @ 13:09:45
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0