husfru-workout

jag och mor min skulle  gå och träna ikväll var det bestämt. Men det blev inte så. Jag har städat hela jävla dagen fram till nu, handlat, dammsugit, fejat, putsat, torkat samt tvättat 6 maskiner tvätt. Herregud, jag är helt svettig på ryggen och totalt andfådd, det är en jävla workout att ägna sig åt hushållsarbete!

nu är det bara toaletten kvar, sen har jag förtjänat mina tusen spänn som jag fick av mor för att tömma tvättskåpet och storstäda. De ska jag bränna på en svid till imorgon samt alkohol så jag ska till Baba Sonic med sällskap, och inte vilket sällskap som helst utan Sandra, Isa och Emma. Kanske Kiki droppar in också, hon fyller ju trots allt år imorgon^^

men nu.. toaletten som jag är så särskilt förtjust i att städa, det ser så vackert ut när man spolar ner allt rengöringsmedel och smuts och allt som finns kvar är en skinande toalettskål. justdet!

image380

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0