El Camino del los Ingleses

Jag skrev om den filmen förut, jag såg den på filmfestivalen och jag tror att den hamnade tvåa på min lista över filmerna jag sett, jag har tänkt på den ofta under tiden som har gått och så fort jag får studiebidrag måste jag beställa den från ebay. Det är en sådan där film där vissa scener bara var så vackra så att det fladdrar i hjärtat bara man tänker på dem. Här är trailern till mästerverket. Kan hända att filmen kan framstå som katastrofalt dålig, men det är den verkligen inte, men den är väldigt spansk, så om man tex. avskyr Almodóvar (hur man nu skulle kunna göra det) så ska man nog låta bli. Men I LÖÖÖV IT! dessutom blir jag sugen på att bara ta mitt pick och pack och flytta till Spanien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0