the troop got the cure for the restless and bored. och det har Familjen också!

kanske en liten utvärdering av hur det stod till med konsertbesökandet. Lade ut denna lista när det var 40 dagar kvar. I kursiv stil kommer den hårda sanningen.

MÅSTE se
Markus Krunegård Såg och det var underbart. Stod lite för långt bak, nästa gång ska jag stå längre fram.
Familjen Jag och Isa var där och raveade helt schlunka, det var grymt skoj!
Hästpojken Vi sket i det, vi hade för roligt vid tältet. Hästpojken kommer både till Arvika och Emmaboda dessutom!
Babyshambles Ja oh ja! Det var en fin kväll. 18 skulle det börja. ett par minuter innan drog det igång. solen i ögonen och Babyshambles förgyllde livet. Särskilt Albion. Det var vackert.
Håkan Hellström Sista kvällen. JAG VAR SÄMST. SNYFT. jag var inte full utan låg i tältet och sov för jag mådde så JÄVLA dåligt, helt sjuk och illamående. Kroppen gav bara upp. MEN han kommer till Arvika!
Those dancing days Samma här.. sista kvällen. pallade inte. såg typ en låt som var fin. Men på Emmaboda- då jävlar!

Vill se (men jag dör inte om jag missar)
Adam Tensta Jorå! Vi var där ett tag. det var grymt!
Get cape. Wear cape. Fly missade
Linkin Park De ställde ju in!
Looptroop Rockers arghhhhhh. nu skulle Looptroop aldrig hamna på nån jävla kanske-lista. ÄLSKAR Looptroop igen. det var riktigt jävla fett!!!!
Rufus Wainwright ehm alltså.. jag VAR där. men vet inte om det räknas. har ett svagt minne av att jag hörde Hallelujah och att det var fint. Men jag skulle nog inte säga att jag SETT Rufus live. jag var berusad.
Timo Räisänen haha missade totalt
Kocky och La Vida Locash  mm missade
Lykke Li missade

Kan tänka mig att se om jag är full eller uttråkad. eller båda
Mange Schmidt
Säkert!
Caribou
Missade alla tre här. Caribou var inställt och de andra två blev bara inte av.


Tror fankemej att Looptroop var fetaste konserten! Babyshambles var också fint, men Looptroop var mest drag. Markus var också grym, men vi stod inte tillräckligt långt fram. Familjen var också kul som fan.

typ VÄRLDENS mest party låt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0