Sjung om studentens lyckliga dar. tralalalala. rajraj.

ÅH! jag har ju glömt att dedikera ett inlägg till min gulliga, underbara, fina, älskade <3 kusin och kära vän Isa som (fanfar) tog studenten i torsdags! Jag var på utspringet på hennes skola- Södra Latin. Samma place och allt som man själv tog studenten på för två år sedan, så det var lite emotional på olika sätt, tänkte ganska mkt. på tiden. och allt som har hänt och allt som inte har hänt. Men nu var det ju Isas glada dag och här kommer lite bilder från utspringet och mottagningen. YAY!





GRATTIS TILL STUDENTEN ÄN EN GÅNG!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Isa

TAAACK! :D

jag blir så rörd av inlägget så ^_^

2008-06-08 @ 20:02:49
Postat av: Sara

Haha, i bakgrunden av skåpbilden sår min mamma och lillasyster - övergivna av mig.



Mysiga bilder på Isa och mysiga bilder från Hultsfred (isa har berättat så mycket)

2008-06-24 @ 00:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0