Nathaniel Nathaniel

jag drömde om Nathaniel Archibald(Gossip Girl HALLÅ!). Fast i min dröm var han svensk. och han var en doktor.
som gick runt i en kö (där jag satt) och mätte om det strålade ngn strålning från huvudena. Och från mitt strålade det.
Han sa att jag hade kvicksilver i huvudet, och han rörde min panna hela tiden, om och om igen.
Jag ville fråga honom om han skulle kunna tänka sig att dricka en kopp te med mig. Men jag vågade inte.
Så jag vaknade och Nathaniel Archibalds svenska läkarmotsvarighet försvann. men gosh vad fin han var.
det är som att känslan av hur fin han var i drömmen fortfarande sitter kvar, som att jag vet exakt hur det
skulle vara att träffa honom på riktigt.

men man blir ju inte kär i ngn i Gossip Girl. Det blir man ju för guds skull bara inte.
och om det är någon så är det Chuck. Inte Nathaniel. eller okej.. jag älskar dem båda!!!!!!! There- I've said it!

Men DAN! honom hatar vi (jag och Isa) vi ägnar ungefär lika mkt tid att hata honom och äcklas över hur
ful han är som vi gör på att dregla över Blairs kläder och våra respektive chrushes.
(eh Isa gillar Rufus- värsta DILF:en mwahha).

Äcklet Dan


Chuck och Nate


Rufus- Isas DILF!


jag svär att Chace Crawfoord som spelar Nate är en astråkig, töntig, självupptagen sportkille i verkligheten.
Men Nate.. han är ju så fin så man vill svimma!
 Och Ed Westwick som spelar Chuck är väl säkert inte alls lika rolig som Chuck.
Och Penn Badgley som spelar Dan är säkert minst lika äcklig i verkligheten, döm av min förvåning när jag
 fick höra att lovely Blake Lively (Serena van der Woodsen) och äckelmiffot är tillsammans på riktigt :(

ja okej nu ältar jag om Gossip Girl igen. Men jag gillar Gossip Girl-världen mer än verkligheten. so sue me!


Kommentarer
Postat av: Flunky

CHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK. My favorite date-rapist ever!

2008-06-13 @ 14:26:00
URL: http://flunky.gangsterville.org
Postat av: Rosie

hahah aaa!! det BÄSTA i hela Gossip Girl e fan när Chuck försöker våldta Jenny i typ första avsnittet och Dan blir assur och allt Chuck säger är: "It's a party, THINGS happen!!!!" hahahaha

2008-06-15 @ 23:35:44
URL: http://fortunaaudentesiuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0