london vs. festival

nu är jag i london. det är bra. här kan man köpa miu miu skor. gå runt i en fin klänning och titta på rara hus och coola affärer. Imorgon åker jag härifrån. Hinner bara vara hemma några timmar på natten sen äre arvika-time. Då får man vara smutsig, supa ner sig totalt och kolla på Familjen. Jag gillar båda de två sakerna väldigt skarpt. Vad jag däremot inte gillar är det där som händer emellan. att vara hemma. I Stockholm. Jag gillar inte det. alls. jag gillar inte mitt jobb och jag gillar inte stan. Men vad jag däremot gillar är personerna som finns där. men det är också allt. usch. suck. stånk. stön. jag vill varva festival med London för resten av mitt liv. Kan jag inte få vinna 3535 miljoner på lotto?! schysstarå?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0