i couldn't lighten up. cause it was fashion.

idag var jag med Anna och Roger och shoppade. När vi var på Harrods såg jag den finaste finaste väskan någonsin från Dior på en pelare och höll nästan på att svimma. På sant. Hade inte riktigt kunnat föreställa mig att den skulle finnas på riktigt.


Och sen var vi på Selfridges rea och såklart stod skorna från mina drömmar bland reaskorna på min storlek och skrattade åt mig. Och jag gick därifrån. Utan skorna. Så gör man inte när ens drömskor står på reahyllan. Då fixar man, och trixar, fast man är fattig och för dålig för att gå i högklackat. Men än finns det hopp. Försöker reda ut finanserna och ska dit på måndag igen och prova båda. Snälla snälla snälla låt mina Miu Miu stå kvar. det här är chansen, har spanat på de här skorna i ett halvår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0