bitter, sur och TRÖTT

snart ska jag till jobbet. Fan vad jag är trött. Har sovit aslite två nätter i rad och nu börjar jag tröttna till. Skulle bara sätta på datorn för att kolla vilken tunnelbana jag kunde ta eftersom det är helg. suck. Och en fråga bara... VARFÖR är det så hemma hos mig alltid att man antingen vaknar på morgonen och svettas ihjäl (igår morse) eller fryser ihjäl (idag)....? det är bara så.. konstigt. åh vad jag är suuuuuur. vill bara gå och lägga mig igen. Men jaja, nu är det bara att dra på sig midsommarstassen och ut och sprida lite glädje till de ensamma gamla som kanske inte träffar många fler än mig idag. Känner mig bara inte så pepp på att vara varken glad eller trevlig. Jag är en sur midsommarspridare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0