emmabodish

jag måste ha drömt att jag skrev två inlägg, trodde att jag gjorde det igårkväll men det var visst inte sant. känner mig ganska oinspirerad för tillfället. Men ingen fara på taket, åker ändå till Emmaboda imorgon. Förhoppningsvis.. ehm. det är nåt strul med tågbiljetterna, men det MÅSTE lösa sig, när vi har förstaklassbiljetter och allt. Känns lite ofestival att åka förstaklass, men samtidigt så var de biljetterna billigare än andraklass när vi köpte dem. Nu ska jag packa och fixa och gojsa så får vi välan se hur det blir!

Kommentarer
Postat av: sara

Åh, synd att jag inte ska med.... men ni har det säkert jättekul där!



/Partyhesten nummer 2 (eller ingen party alls eftersom jag inte förljer med? Bara "Hesten" kanske?)

2008-07-31 @ 15:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0