Zhala iz the bezt!

Zhala skänkte mig idag tre burkar (gav en till mor eftersom jag fått så många av henne), en tub och ett stick med CARMEX! <3 I got all love for her! And for Carmex!
Om några dagar åker Zhala till Amsterdam och sen tillbaka till LA. Jag kommer sakna henne :( Men hoppas att jag kan åka dit och hälsa på henne i sommar! Om jag får ett jobb snart så kan jag börja spara. GRR.
image202

Jag inhandlade även två böcker själv, även fast jag VERKLIGEN inte har pengar att göra av med, och särskilt inte på böcker eftersom jag redan har så sjukt många att läsa. Men Pocket Shop är hypnotiserande inspirerande så jag köpte Det andra målet av Jonas Karlsson, som är en samling noveller, och den har jag börjat läsa på och den är helt jättebra! Den kan jag rekommendera. Sen stod jag i valet och kvalet mellan Kärlekens Historia av Nicole Krauss (den har jag hört mycket gott om) och En spricka i kristallen av Cecilia von Krusenstjerna (som den där superbraiga tv-serien bygger på) och vad det blev ser ni ju nedan!
image203


Det var jäkligt nice att vara på stan ett tag idag, var så himla länge sen. Soft med nya Beyond Retro i SOUK-gallerian! Jättefint. Dit måste alla gå och shoppa loss, så skulle världen vara såå fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0