shopelishop

Jag har köpt stört mycket grejer den här månaden. Träningskläder, klänning, massor t-shirtar från HM:s herravdelning osv osv.

Köpte ett par ASFINA skor från Din Sko igår, satt som gjutna på min fot och kostade bara 100 kronor :D
image256image257

Och en finfin skjorta på HM trend igår också :)
image258image259

Och halsbandet från Etsy kom, men jag tänker inte ens lägga upp bild, för det gick inte att ta en snygg med min urusla skitkamera, längtar så JÄVLA mkt tills jag har råd att köpa en riktig kamera. Och att min kamera suger är också anledningen till att jag inte tar outfit-bilder,för det är omöjligt, så dålig är den. Det och att jag är för tjock för att fastna på bild (om nu någon läser den här bloggen som inte känner mig) men hur som helst kommer detta ändras inom några månader, då min träning etc ger resultat (hopefully) och jag köper en ny kamera. YAY.


Hittade dessutom mina assköna glasögon som jag hade när jag och Jenny var utklädda till tanter på Loynis ferre förra året, hur som helst tänkte jag ta en bild på mig med dem och den blev lite roolig och inte så JÄTTEful som de flesta bilder på mig brukar bli, tänkte kanske ha den som presentationsbild här på bloggen så alla fattar hur JÄVLA INDIE JAG ÄR MWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA
image260

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Gillar skorna :)
haha glasögonen var sköna som fan, nice med sån där förstoring där nere också :D

2008-01-31 @ 23:04:45
Postat av: Isa

and you bike so fucking good ;D

2008-02-01 @ 12:57:48
URL: http://ikses.blogg.se
Postat av: Flunky

Väldigt snygga skor, FLUNKY APPROVES. Ser ut som att de skulle kunna ha kostat typ 1000 spänn mer.

Apropå bröstminskningsträning: fuldans! Jag drar ner persiennerna och dansar så extremt och överdrivet jag bara kan. Hållt på med det i typ en och en halv vecka nu (typ 5 dagar i veckan nån timme om dagen) och börjar redan märka resultat, haha. Mina bröst är typ 1 milligram mindre, öh. Det rekommenderas, iaf.

2008-02-02 @ 18:42:59
URL: http://flunky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0