oh the gym!

grejen är att jag älskar gymmet redan ^^ Har bara varit där två ggr, men jag vill typ gå dit hela tiden, men min träningsvärk kommer stoppa mig. Samt att jag inte vågar gå dit utan förkläde än. Men jag längtar tills jag blir helt proffsig på att gymma, kommer bli nice!

Idag var jag också och registrerade mig på skolan och andra terminens första kurs ser lovande ut :) Var några riktiga guldkorn bland filmerna vi ska se, blev äckligt glad åt att vi ska se Bo Widerbergs 'Barnvagnen' som jag tycker är en helt fantastisk film :D Grymt att få se den på stor duk. Thommy Berggren back in the days= MEGAHUNK. men det är inte bara det som gör den filmen alldeles eldsprakande bra, det är liksom.. en jävligt tät stämning hela filmen igenom- en svensk nya vågen film liksom. wonderful.

Dessutom är det faktiskt jättekul att kattsand heter KATTEGRUS på norska. säg det för er själva med trallig norsk dialekt får ni se! HHAAHAHAHHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0