Min nya kategori!

Bara för att jag är uttråkad och trött kom jag på en ny härlig kategori. Det ska vara typ: veckans otroligt söta/snygga popkille med bra låt. Men jag vet inte vad jag ska döpa kategorin till. Jag tänkte Veckans PopSnopp först. Men det var inte så vackert. Så jag måste komma på något.


Kanske bara veckans pop-pojke helt enkelt? Ja så får det bli. Veckans Pop-pojk tom!

Och veckan Pop-Pojk är......
Den otroligt söta Jonas Game med den riviga dängan New City Love, som växer i mitt hjärta dag för dag. En väldans skön låt helt enkelt. Har HÖGA förhoppningar om att se Jonas Game på typ Hultsfred, det skulle vara... vajert.

Och nu är blogg.se tydligen en jävla pain in my tired ass och vägrar lägga upp videor, men kom igen ni måste lyssna på låten om ni inte redan hört den, för den e baskemej suverän! LOVA!

http://www.youtube.com/watch?v=g5MYC9vwLZw

image217

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0