men wtf?!

Vaknar söndag morgon hemma hos Jenny och känner mig som ett VRAK. det var stört roligt i lördags, vi drog till Soundclash efter att ha förfestat hos Cam. Soundclash äger för de spelar så bra musik och det var helt enkelt bara great fun, festa med Isa, Jenny, Chrippa, Cam och alla. Men iaf så vaknar jag på morgonen och mår allt annat än bra, kollar kameran och den första bilden är denna:

image247

eh..?! Vem e han ens?! asäcklig. hatar folk som tränger sig in på andra människors foton sådär, och kolla här är han i bakgrunden på ett annat foto:
image248

hahaha ne vem e full?! Och vem har ett asäckligt munsår, inte är det jag iaf! Och han mannen i bakgrunden- hur gammal är han ens?! Cam sa innan att hon inte ville gå till Soundclash för att det bara är typ 18-åringar där, men nu har vi ju bevis på att även 40-åringar hänger på SC.

image249image250
"hej jag heter jenny och är bakis och morgonsnygg och så försöker jag ta kort på Rosie, som ser ut som ett vrak"
image251
MEN DEN GUBBEN GÅR INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! blä

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Äh han var skön!

2008-01-29 @ 01:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0