it's miiiine

nu har jag köpt denna fina klänka på Ebay. Måste bara fixa med betalningen som beter sig som en pain in the ass eftersom paypal vägrar acceptera mitt telefonnummer :( Och att klänningen är ju säkerligen lite för liten, men själva meningen är ju att jag ska fortsätta gå ner i vikt, men det verkar inte min idiotiska kropp ha fattat för den har fastnat i samma vikt i typ två veckor nu :( Måste börja träna som fan, men nu är jag sjuk så det går inte. skit också. men jag har iaf världens finaste klänning!! Och igår köpte jag ett jättefint halsband på etsy som en tjej gjort, får se när det kommer fram!

image241


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Schysst trasa ;) Köpte du coke-halsbandet? Vi fixar det där med paypal accountet sen, no problemo!

2008-01-24 @ 17:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0