Gossip Girl

Bestämde mig (med viss motstånd) idag för att ge Gossip Girl en chans, har ju vart en del snack om den serien, men jag fick för mig att den skulle vara enormt dålig, och så kände jag kanske de första... fem minutrarna av piloten. Sen var jag hooked. Tycker det var en perfekt serie för att fly verkligheten lite och leva i en värld där folk helt enkelt har lite roligare, är lite snyggare och har MYCKET snyggare kläder. Kläderna... OMG. Underbara, kanske inte riktigt min absoluta favoritstil, men bara enormt mkt fina kläder! Och det bästa av allt är att Blake Lively som spelar Serena van der Woodsen INTE är så himla perfekt och tråkig som promobilder etc kanske ger sken av. Hon är lite... quirky på nåt sätt. Hon har alltid finast kläder, liksom.. vanlig snygg Manhattan-girl men med en liten twist! Snyggt helt enkelt. Och sen är hon enormt snygg på ett sådan där sätt som jag älskar, inte bara bildskön utan liksom... vacker bara. Har bara sett tre avsnitt men misstänker att mitt skolarbete i helgen kommer bli lidande av att jag ska se resterande 8 avsnitt av första säsongen. Exakt vad jag behöver liksom! En till serie att totalt gå ner mig i. NOT. men... Blake make's it worth the while!!

(Blake i mitten <3)
image191

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0