but why?! please stop.

Det som jag skrev om häromdagen, den främmande mannen som trängde sig in på fotot, vilket han verkligen gjorde eftersom Chrippa berättade hur det var, att han hade dansat lite med oss och sen typ: jag ska ta kort på er, och jag ska vara på kort bla bla, det är inte första gången det händer att någon tränger sig in på ett foto, jag har fan två exempel till bara såhär på rak arm:

image254
den här bilden togs för typ.. 2-3 år sedan på någon lokalfest jag, zhala, cam och ett par av hennes kompisar var på. Jag och Zhala står och dansar och så ska Zhala ta kort på något dance-move jag ska göra, så på typ 3 millisekunder tränger sig dend är tribal-tomten in och lägger armen om mig.. wtf?! ja ni ser ju hur förvånad jag blir...

image255
Det här är från Ace i våras. Nu ser det ju visserligen ut som jag känner den där killen som ser ut som ett penntroll, men det gör jag inte!!! Han kom och satte sig bredvid oss, eller ja bredvid mig, när jag och jenny o isa satt vid ett bord, och sen när Isa skulle ta en bild på mig, så typ tvingade han sig in på bilden och typ trycker ut mig från bilden. Hur som helst är det inte okej att bara typ.. lägga ansiktet sådär nära någon man inte känner.

Vad är det för fel med folk?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0