bambambambambambam

såg nyss typ världens skummaste film som hette 'Haggard'. Helt konstig story, asdålig film verkligen. men det fanns vissa behållningar och den var... BAM MARGERA. för det är han och Ryan Dunn och Brandon Dicamillio som gjort den (och några till) och så är Bams förra flickvän Jennifer Rivell med och jag kan inte riktigt fatta hur Bam som är så in i helvete jävla het någonsin kunde vilja vara tillsammans med henne för hon ser ut som en 40-årig trailertrash-hora :S ,se själva:

image223


Hursomhelst var Haggard askonstig. Massa fast-motion mellanbilder hela jävla tiden, två killar som smetar och silvertejpar fast Don Vitos bajskorvar på en garagedörr, Raab Himself som spelar nån helt skum jävla... dampunge och typ.. massa andra såna helt sjuka grejer. jag fattar ju att det är något slags hobbyprojekt som de gjorde för att de hade tråkigt eller så, men ändå... skumt. men fascinerande.


Men Bam.... åh <3


Nu ska jag se första avsnittet av 'Cashmere Mafia' och se om det är något annat än en skamlös (och tråkig) ripoff på SATC, för det känns typ så...

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, ja ibland funkar inte saker där uppe i huvudet som dem ska.
Vem fasen ska jag ta dååårååå! aaah..
haha dessutom ser jag att jag stavar som en kratta, visste iof de, men usch..
Ami är sjukt het, han är verkligen HEET..
Börjar jag gå över till den andra sidan!? aaah.. hahaha

Förresten när jag ändå tar o skriver.. Du är GRYM på att skriva.. keep up... jag följer iaf din blogg :D

2008-01-18 @ 21:38:04
URL: http://makemesway.blogg.se
Postat av: Isa

Johnny Knoxville är hetare

2008-01-22 @ 12:03:11
URL: http://ikses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0