Zac Posen Fall 08

Verkar som jag halkat in i Zac Posen- träsket helt enkelt. Han är riktigt jävla bra! Det är lite rörigt med alla bilder från NY fashion week, men fastnade direkt för Posens höst-kollektion på någon blogg, var tvungen att gå in och kolla helt enkelt.

image289
röda ben är baskemej snyggt! jag gillar hela den här transparenta kavaj-grejsimojsen. sött ^^

image290
ooootroligt fint. detta är dessutom irina, även om man inte kan tro det, hon ser lite skum ut

image291
eh. liksom. ZAC- lägg av. det är för fint.

image292

och så sitter man och bläddrar i villfarelsen att nu kan det inte bli bättre. jahaja då helt plötsligt kommer en gudomlig klänning hängd på utomjordiskt vackra Jessica Stam! där ser man! du gör så du Zac...
image293

DESSUTOM är Zac själv en riktig sugarpieee! jättesöt ^^
image294

han fick konstigt nog inte vara med på min lista över snygga designermän, men det var för att jag var tillfälligt sinnesförvirrad. ngn måste ha förgiftat mig. jag glömde. pinsamt. hemskt. usch. jag älskar Zac.
http://fortunaaudentesiuvat.blogg.se/2007/december/snygga-designerman.html#comment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0