to do

jahaja. nu är alla utloggade på msn. jag är uttråkad. Funderade på en kopp te till. men jag orkar inte. magen är dessutom fylld. så jag tänker göra något så exceptionellt tråkigt som att skriva en to do-list inför imorgon. Jättetråkigt för er läsare, men jag försvarar mig med att jag faktiskt aldrig har gjort en innan.

hrm. here we go.

- Gå upp absolut senast klockan 13, oavsett vilken tid jag somnar
- Ringa till ett jobb som jag kanske lite halvt har på G, behöver verkligen ett jobb NU så jag hinner köpa en kamera innan London-resan.
- sätta på mig ngt fint och sminka mig så jag känner mig som en människa
- åka in till stan
- lämna in min biljett på Stadsteatern och få tillbaka hela 100 kronor för den inställda pjäsen
- Köpa en antecknings/klistraingrejer bok. Om jag hittar en som känns rätt. Kom på en som känns rätt. Som jag hade kunnat ha i min ägo om inte Isa hade avrådit mig från att köpa. GRR JAG HATAR DIG DIN C.U.N.T. nä bara skämta. du är snel :) <3
- gå och spana efter två par skor jag sett på Din Skos hemsida, ska bara klämma på dem lite. kanske köpa ett par ifall.. ja inte vet jag. det känns rätt. Trots att jag bara har typ 500 kronor kvar att leva på :( Men jag kanske inte kan motstå, vad vet jag?!
- kolla på Topshop efter några grejer jag sett. särskilt en kjol. som säkert inte alls skulle passa mig. men jag vill bara smeka den lite
- träna med mor. Ben, armar, axlar och sen CORE :D och efter det cykla tills jag dör framför Gossip Girl som lyckligtvis visas exakt när Core-passet är slut :)

Det känns som det var fler saker. Men de har jag glömt. skitsamma'rå!

image309
här är den wunderbara tjolen (eller kjolen om man vill vara konservativ och korrekt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0