The other Boleyn girl

The Tudors igår var ju grymt!! Fick mig också mer inspirerad att längta ännu mer efter The other Boleyn girl, vars trailer jag redan kollat några gånger. eh. Jag tror den kommer bli grym, även om Eric Bana inte passar lika bra som Jonathan Rhys Meyers som Henrik VIII, så är ju faktiskt Natalie Portman med och jag tycker helt enkelt hon är riktigt jävla grym. Hon kanske inte kan spela allt, men när hon spelar det hon kan, när hon darrar på rösten, när hon skriker, när hon tittar någon rakt in i ögonen. Herregud. Om jag ska vara en tönt och uttala mig om filmen efter att enbart ha sett trailern verkar det ganska uppenbart att Natalie Portman outshinar Scarlett i skådespeleri ganska mkt. Jag tycker Scarlett är snygg och passar i många av rollerna hon haft, men någon vidare aktris är hon inte. Hon kör liksom det här lite nollställda, slöa sättet hela tiden. Sen känns det ju lite som att trailern avslöjar lite för långt in i filmen vad som händer, man vill ju bara veta upprinnelsen, inte hela jävla handlingen. Inbitna vet ju också vad som händer med Ann Boleyn, men det verkar onödigt att hinta om det i trailern, för jag misstänker att ganska många INTE vet.

Men... jag längtar. :)


Kommentarer
Postat av: Alex

Den ska jag se. Störande att den inte finns att tanka ännu.

2008-02-07 @ 20:10:59
Postat av: hanna

Gah VILL SE NU!
svar: Åh tacktack. Vilken storlek beställde du i? :)

2008-02-07 @ 20:29:20
URL: http://nanajaja.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0