måste bara göra det här!

shit nu känner jag mig manisk. ALLDELES för många blogginlägg idag, visserligen hatar jag när folk uppdaterar sina bloggar alltför sällan, men man får ju ändå ha ngn slags gräns. Men jag måste bara göra den här listan som jag hittade på en blogg. För den är revolutionerande i min bloggmani- första listan som man ska svara med hjälp av bilder!!! Haja vad coolt :D

ni får stå ut!


1. dig själv som lyckligast
2. dig själv och dina närmaste
3. din mamma
4. den du senast fick ett sms utav
5. den artist/det band du lyssnat längst på och fortarande gillar.
6. en människa som du önskar vore hos dig nu.
7. ett ställe som du saknar
8. dig själv full 
9. en kompis som är full
10. den finaste bilden på dina mottagna filer

hihihihihihih vad kuuuuuuuuuul :D

1. det är ju när man gör saker. reser till platser med kompisar man älskar. Typ Grankan (nedan är vi på väg dit), Turkiet, Festival. såna grejer. då vill man explodera av lycka. oftast. har varit tunnt med sådant på sistonde, hoppas det blir mer framöver.
 image310

2. blir ju omöjligt att hitta en bild där man har alla sina närmaste. eller alla och alla. har inte så himla många alla. Men på bilden äre Isa, Jenny och jag. Och för att den skulle vara komplett vill jag ha mor, Ian, Isabel och Christoffer där. För de människorna står mig nära. Sen finns det massor med fler jag gillar. nuff said.
image311

3. Mami i Riga <3
image312

4. Ice-a (på bilden med random sleeping guy- det blir så mycket roligare då!!! mwhahaha)
image313

5. ja det är nog Lars Winnerbäck.
 image314

6. ehm. ja.. asså.. det finns massor med människor jag inte skulle banga på. Men jag är sjukt pratsugen, vill fläka ut min själ för ngn, vrida och vända på allt, och då är den bästa my darling Jenny :D
image315

7. HULTSFRED!!!
image316

8. finns väl en del bilder att tillgå; men här hade man ju fått i sig en del (gammal klassiker, men jag upprepar just för att jag aldrig i mitt liv varit så full)
image318


9. Här ville jag hitta en bild som verkligen illustrerar hur illa det kan gå med ungdomsfyllan! FY FY isa. back in the days, those were the days bla bla bla. eh.
image319 

10. Tveklöst denna. varje gång jag ser den dör jag av skratt. det där är äkta Kjell när han är igång på de andra katterna. HAHHAHAA den äger så jävla mkt. tack Isa för att du skickade denna bild. den har förgyllt mitt liv.
image320



jaha. det var det! det piper i mitt öra som fan :/ Så jag tänker gå och lägga mig. Och be till Gud att det är borta när jag vaknar imorgon- I don't do tinnitus liksom! man ba hallååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0