hittade ny blogg och ny lista. IT'S NICE.

Snodd från http://hanapee.blogg.se/ som verkar vara en skön tjej. and I love them listor! :D


senaste impulsköp: typ alla köp är impulsköp, inte så man planerar så mkt i förväg, men det var väl ett tre-pack härliga Hello Kitty-strumpor tror jag!

om du var en blomma: maskros, för oftast är jag ful och full av insekter (OBS! inte bokstavligt talat) och är på fel plats, men då och då är jag väldigt fin.

pryl du inte kan vara utan: någon slags apparat som spelar musik

Lyx är?: jag tänker inte ens definiera det. gillar inte det ordet alls.

Tidningar du prenumererar på: ingen

Nåt som gör dej förbannad: snåla människor

Du gör med 100 upphittade kronor: köper en skön tidning

När grät du senast: i tisdags när jag var hemma hos mormor och hittade morfars glasögon i en låda

Mjukt eller hårt: mjukt om det är en tex en filt eller en kudde, hårt om det är... NÅGOT ANNAT.

Kram eller puss?: en låååååång kram

Hyrfilm eller bio?: hahahah det var det dummaste! Bio SJÄLVKLART. maximal filmupplevelse. Om det inte gäller någon typ av film där det kan finnas risk för fjortisar, då solklart hyrfilm.

Natt eller dag?: natt. carpe noctum liksom. LOL på riktigt.

Rakad eller orakad?: ja det beror ju helt på

Popsnöre eller sportfåne?: hoho! POPSNÖRE!

Kaffe eller te?: nämen nämen nämen. te of cörs. kaffe smakar... suspekt.

Bakispizza eller bakischirre?: bakispizza. mkt mer saftigt.

Förfest eller efterfest?: förfest i alla jävla lägen. efterfest är för töntar som inte kan inse att allt kul har ett slut.

Plastbestick eller plastbröst?:  plastbestick. plastbröst suger. eller det gör förresten alla bröst. men plastbröst suger fan snäppet mer, för då har en idiot faktiskt betalat för fanskapet också. ofattbart.

Yngre eller äldre?: yngre för min del, äldre för alla andras, så att jag känner mig yngre.

Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne?: nej

Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt?: det beror ju helt på situationen. jag menar jag har ju förlåtit folk som svikit förtroende, men det betyder ju inte att jag alltid skulle göra det i framtiden.

Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd?: jag startar ofta konflikter själv, men jag är inte så bra på att lösa dem. men jag är verkligen inte rädd för dem

Om någon trycker ner dig, vad gör du då?: eh.. typ?? trycker tillbaka?

Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv?: jag reder mig inte själv men har svårt för att be om hjälp också.

Är du svartsjuk?: avundsjuk blir jag ofta, men svartsjuk.. har ju aldrig haft någon att vara svartsjuk över, så.. jag vet inte, men jag tror inte det.

Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta?: finns väl ganska många, men dagisfröken kommer ni ju garanterat aldrig se mig som.

Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den?: det beror helt på location. inte framför massor med människor, det kan framstå som lite.. fattigt. och fattig vill man ju inte framstå som.

Vad är det första du tänker på när du vaknar?: men herregud. det är ju helt olika. men nåt typ: orka gå upp?!

Är du troende?: JAG TROR INTE PÅ GUD, MEN JAG TROR PÅ NÅGONTING. eh. eller så tror jag på Gud faktiskt för jag är inte en jävla fjant som inte ens kan bestämma mig för om jag är troende eller inte. JA jag är troende. iaf. innerst inne, det ligger lite på is just nu. men det kommer tillbaka. Cause I pray for the good lord to make me feel better. sådeså!

Tycker du om stearinljus?: väldigt

När blir man vuxen?: den som det visste

Hav eller sjö?: sjö!!! älskar sjö och hatar havet för det är så stort, det finns konstiga djur och föremål där och det smakar salt. gillar inte salt så mycket.

Vad har du för väckarklocka?: mobilen plus en rosa kitchgrej från loppis

Hur ofta klipper du tånaglarna?: jag vet att detta är äckligt men jag brukar sitta och pilla och riva av dem, men någon gång i veckan putsar jag lite med saxen.

Har du betalat månadens räkningar?:  nej inte än. snart.

Använder du hudlotion? : på vissa kroppsliga zoner ja.

Tycker du om Dr Pepper?: jag kan inte dra mig till minnes hur den smakar men jag hyser starka misstankar om att mitt svar blir nej.

Äpple eller Päron?: det är dött lopp mellan båda de ljuvliga, smaskiga frukterna. Päron och Äpple, I LOVE YOU BOTH! <3

Äter du fiskbullar? : nja. det vet jag inte riktigt om jag gör.

När klippte du dig senast?: det minns jag inte ens. så länge sedan var det.

Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat?: donken. utan tvekan.

Platt eller vanlig dataskärm?: platt, varför skulle man välja en som är typ 4235435 ggr större? verkar konstigt.

Vad har du för mobiltelefon?: likadan som Isa

Dammsög du bakom soffan sist du dammsög?: dammsugningen i rummet där soffan finns sköter mor.

Är det ordning eller oreda i dina byrålådor?: ordning

Har du blivit sövd någon gång?: ja. det var en av de skönaste upplevelserna någonsin, jag glömmer det aldrig och vill uppleva det igen. och igen och igen. drömmen är att bli sövd varje gång jag ska sova

Lever din mormor? jajamensan. och hon är väldigt trevlig också. tycker mkt om henne!

Har du varit med på TV?: ja faktiskt

Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu?: sitta och kontemplera över livet och alltings förgänglighet. typ.

Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen?: så länge den inte luktar skumt är det fine with me

Beskriv din humor: hahaha amesnälla driver de med oss eller?!


image358
sådeså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0