happy endings, they still don't bore me

min gyminstruktör frågade mig lite med halvt äckel, halvt panik i rösten om jag VERKLIGEN tyckte Pete Doherty var snygg idag (efter att hon frågat vad min albion-tatuering betydde).

han är faktiskt det. snygg. eller het iaf. han och irina borde ha hållt ihop. coolaste katterna i stan. bästaste paret någonsin. Förutom att det inte är cool att bli tillsammans med sin kompis ex... :S

image266image267

men hon var iaf väldigt bra instruktören, vi lade upp ett litet styrketräningsprogram som mest koncentrerade sig på mage, axlar och rygg. Sen ska vi lägga till armar, men det får räcka med det nu, tyckte hon. Sen cyklade jag i otroliga 36 minuter, låter kanske inte så mkt, men med min kondition var det nästintill ett mirakel.

men äh kan inte hålla på och skriva om träning. öööö pete e så c0000l  för han knarkar bla bla bla

eh. äsch. usch. nu ska jag ner och vika sista tvätten och sen ska jag och mamma kolla på Magnus Betnérs show Ingenting är heligt, som jag iofs såg häromdagen men den är så jävla rolig så jag vill se igen. tihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0