'Greek'

Jag har lite halvt fastnat i en jättedum tv-serie som heter Greek http://www.imdb.com/title/tt0976014/

Serien handlar om en nördig kille som heter Rusty som börjar på universitetet, och väl där vill han bryta sig loss från sin tidigare töntiga, tråkiga och kvinnolösa tillvaro, så han satsar allt på att blir en del av hela den här fraternity/sorority-grejen. Serien cirkulerar kring honom, hans syster som är en framgångsrik medlem av hetaste tjej-sororityn på området, syrrans pojkvän-ledare för den manliga motsvarigheten till hennes förening, syrrans förra pojkvän som är ledare för den lite mer frisläppta, "gocrazydowhateverthefuckwewant-fraternityn", sen finns också Rustys kristna rumskamrat som liksom Rusty studerar fysik och Rustys nya vän som är bög men inte vågar berätta det för någon osv osv.

Som ni hör en helt meningslös och korkad serie där man absolut inte på något sätt engagerar sig i karaktärerna mer än för de 40 min man lägger per avsnitt.

Men har ni tråkigt en eller två eftermiddagar kan jag rekommendera Greek ändå.
lite halvt mysig serie sådär.

image276

Kommentarer
Postat av: anna

ja fast nu missade du lite poängen med vad jag sa..klart man kan få bättre bilder med bättre kameror men bilderna på ens blogg blir ju varken bättre eller sämra om folk vet vilken kamera man har..
Dte var det jag menade - att det blivit så viktigt att tala om vilken sorts kamera man har som att det är det som räknas istället för bilden i sig.

Men det är alltid en fotograf bakom varje bild..och jag hävdar fortfarande att det finns denm som har de mest professionella kameror som tar askassa bilder och de som har små fjuttkameror men tar extremt bra bilder..foto är ett hantverk.

2008-02-06 @ 09:18:02
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Christoffer

Äh den där serien verkar ju skitbra :P Låter ju intressantare än alla stora serier som alla ser, prison break, lost, desperate housewives etc..

2008-02-06 @ 12:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0