FAAAAAAN!!!! (tröstar mig med Dior)

asså.. stort, fett I-landsproblem coming up! Men jag är sjukt arg och irriterad. Jag satt på Sandra Beijers ljuvliga blogg (http://niotillfem.tjejsajten.se/) och samlade länkar till andra bloggar i ett bra inlägg där folk berättade om sig själva, så hade jag samlat asmånga i flikar i Explorer-fönstret som jag skulle kolla, precis just DÅ bestämde sig Explorer för att "bli tvungen att avsluta". FUCK! jätteirriterade :( ledzen rosie :(


Men jag tröstar mig med att titta på en av mina favoritkampanjer någonsin, Diors kampanj från i höstas med Jessica Stam- ljuvlig, har bilder på väggen nu äntligen, som gör mig jätteglad, ska rama in dem tror jag. ÄLSKAR den lila väskan. Inget man skulle vandra runt med så ofta ens om man hade feta lagret med cash-money, men den är som ett fantastiskt konstverk. Gillar den verkligen. Och Jessica Stam. Hon är så fin.

image346image347

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0