WTF times 21423546647657

minns nån att jag skrev om hur jävla fucked up det är att Jake Gyllenhaal ska spela Prince of Persia?! de dumpade Orlando FUCKING Bloom som ser ut som en äkta persisk prins och bytte ut mot Gyllenhaal. visst.. han är snygg, spelar bra osv osv, men han är ju helt jävla fel för rollen. Och nu har vi dessutom bildbevis för att styrka den åsikten.

and I consider my opinion very fucking STYRKT!



JAG MÅR SERIÖST FYSISKT ILLA AV DEN HÄR BILDEN. någonstans.. så passar vissa personer att ha en viss look och andra inte. Gyllenhaal bör inte ha nån jävla perserperuk som ser ut som nåt de köpt på buttericks för 79.50. Och han bör inte pumpa upp sig så att der ser ut som hans arm ska spricka för den är inte van att vara sådär stor, ni ser ju ådrorna.... YUCK! behåll tröjan på ffs.(Jag vet att Isa antagligen sitter och dreglar när hon får se den här bilden, men jag ber fan till gud att hon inte gör det, för tanken på att någon skulle bli attraherad av det här vidundret får mig att må om möjligt ännu sämre!)

Kommentarer
Postat av: Isa

Men Jake min älskade! Vad har de gjort med honom..? :(



Inte hett!

2008-08-16 @ 22:24:10
URL: http://iamblue.blogg.se/
Postat av: Rosie

tack gode gud. om du hade tyckt att bilden var het hade det varit väldigt svårt att fortsätta känna dig...

2008-08-17 @ 16:29:59
URL: http://fortunaaudentesiuvat.blogg.se/
Postat av: Isa

Isf hade du fått lov att acceptera det med tanke på att jag, god vän som jag är, accepterar det faktum att du gillar engelsk konfekt!!

2008-08-17 @ 23:23:20
Postat av: Rosie

haha ifall du accepterar att jag gillar engelsk konfekt är acceptans ett relativt begrepp!! hahah. det visste vi iofs sen innan att det var, men det liksom befästes nu :P

2008-08-18 @ 18:10:53
URL: http://fortunaaudentesiuvat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0