det hänger på håret

jag vill färga håret. Den här färgen har jag nu (inte riktigt lika snyggt i verkligheten som det ser ut på bilden)



det är liksom fulare utväxt. och jag vill ha något sånt här:



typ nån mix av Miranda och de två sista bilderna på Rose McGowan. Jag vet inte riktigt... men liksom lite röd-blont-morotsaktigt. haha ska fråga frissan om det går när jag får råd. Egentligen vill man ju färga på nåt dyrt och bra ställe typ Toni and Guy, men det som också SUGER med att färga nån avancerad färg är ju att det blir svårt att underhålla utväxten sen eftersom man inte kan hitta just den färgen och färga hemma utan måste gå till frissan hela tiden och det är så dyrt. Men jag vill. Dock är mitt hår väldigt konstigt också för det ändrar typ färg av sig själv, i vintras och tidig vår hade jag ju typ brunt hår:


sen har jag för mig att jag färgade det i nån brunröd nyans:



och sen under sommaren har det blekts och blivit nån helt annan färg. är trött på den, men det är så jobbigt att färga håret när man har så långt hår som jag fått nu, är mkt lättare att bara testa lite när man har kort. nåt får det bli så fort jag får råd iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0