Veckans Pop-Pojk 10

var ju ett tag sen nu, men jag kände att jag behövde en ursäkt för att presentera en uuuuurgullig kille va! nejmen serri så är han sjukt söt, men framförallt så har han en fantastisk röst och gör trevlig musik. James Morrison heter han och den absolut bästa låten är This Boy. Den finns det tyvärr ingen video till, så jag försökte hitta en schysst liveupptagning på youtube, vilket var lättare sagt än gjort, men jag valde att lägga ut den med bäst ljud, den har visserligen kass bild, men man kan inte få allt, så håll till godo med RÖÖÖÖSTEN och bilder på sötnosen. åh! james <3




image449image450

Kommentarer
Postat av: missbumblebee

ha
En bra fredag :)

2008-04-18 @ 20:57:08
URL: http://missbumblebee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0