vår

jag har fått ett jobb idag! Är det inte fantastiskt så säg. Ska jobba första passet på söndag. Var väl därför hon anställde mig, akut personalbrist :P haha, nejmen jag har ju faktiskt jobbat där förut. Och vd:n för företaget var min referens. Så.. hemtjänst here we go again.


Kändes uppfriskande att vara vaken så tidigt, har nyss kommit hem och har liksom hunnit vara på anställningsintervju och gått på stan och köpt fina saker. På söndag börjar jag dock lite FÖR uppfriskande tidigt, ska vara på kontoret 7.45. Herregud, hur ska det gå?! Men jag får lov att fixa det.

Jag har köpt Firefox AK och Markus Krunegårds skivor idag :) Brukar typ aldrig köpa skivor, eftersom jag inte har en cd-spelare längre (nån jävel snodde den på Emmaboda) lyssnar jag bara på musik i datorn, så jag laddar bara ner. Men jag hittade inte Firefox AK:s skiva och Markus Krunegård älskar jag bara, så jag ville ha hans skiva. Det värsta är att Markus spelar och signerar skivor på Bengans Skivor idag :( Men jag vågar inte gå dit. Känner mig för gammal, dum och ful för sådana tillställningar. Mika gjorde detsamma i våras, men vågade inte det heller. Att stå öga mot öga med en artist man älskar är för mkt för mig. Får hjärtfladder vid bara tanken på det hela.

image423

Sen har jag äntligen köpt Moleskines London City Notebook som man kan skriva fina saker om London i, tips osv, sen finns det kartor och sånt :) Dessutom var den nedsatt till halva priset. Lovely! Och så köpte jag ett jättefint vykort med Mucha-motiv som jag ska rama in. Sen köpte jag hårinpackning som luktade så gott så jag nästan svimmade på Åhlens, mitt hår är sjukt slitet så det behövdes verkligen också. och så hittade jag mars-numret av Nylon med gulle Rachel Bilson!!! ja gud vad man konsumerar. får väl ta en Buy Nothing Day imorrn för att liksom.. väga up. HAHAHAHAHAHA. eller inte. LOL.


jag satt btw mitt emot en man på tunnelbanan som var skrämmande lik Denny från Grey's. Fast han var fulare. Dock satt jag och fantiserade hur han såg ut när han var ung. Jag kan tänka mig stilig. Han såg ut som en kuban. En kuban som stod på Kuba med vinden i håret och var stilig för typ 25 år sedan. kanske ska skriva en dikt om honom. den kommer på bloggen sen isf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0