oh.. wow!

är lite trött. men ändå vill jag inte gå och lägga mig. för jag vill vara vaken och göra saker. tänka saker, läsa saker. men jag orkar inte. är på sådant här jobbigt humör. när det mesta runtomkring ter sig lite meningslöst och hopplöst, som att man inte får ngn kontakt, som att det inte spelar ngn roll. det är något fel på mitt minne. Det fungerar verkligen inte, och vad gör man åt något sådant? Det är för att allt försvinner som allt blir meningslöst för mig. Jag kan inte komma ihåg ord, inte fakta, inte känslor, inte händelser. Bara de allra värsta händelserna, de som ger en ångest och sånt skit. Men allt jag försöker lära mig bara försvinner, på tre sekunder. Som att varje tanke, varje ord var skrivet på en post-it med dåligt klister, och när jag klistrar upp den på väggen så blåser de ner. allihop. på en gång.

idag köpte jag många böcker på loppis. säkert 15 stycken. Jag vill läsa dem alla nu på en gång. Men det går ju inte. Jag köpte en bok som var tom. Och det är alldeles sant. Den hade pärmar, en framsida och massor med blad. Men inga ord. Varje sida var blank. Är det inte fantastiskt spännande...?


image451
oh.. wow. hon är verkligen den allra finaste flickan som finns tror jag. Cassie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0