ledzen och utan Nikon D40...

... när jag hade kunnat vara glad med Nikon D40 just nu. Men det gick inte att ta det på mitt OnOff-kort, för jag behövde en medsökande (varför vet jag inte, när jag uppfyller inkomstkravet för ökad kredit), och när mamma skulle vara min medsökande gick det inte, fast hon inte har en betalningsanmärkning :( Så nu måste jag hitta en ny medsökande och fick inte min kamera idag. är sjukt besviken och ledsen, hann ju liksom stå där aslänge och bestämma mig för kamera och allt, och så när vi stått där aslänge går det inte. Känner mig på EXTREMT dåligt humör, vill typ börja snyfta men lägger band på mig för jag kommer ju hinna köpa kameran innan London om inte ngt annat skit kommer och sätter käppar i hjulet.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0