jag är ARGGGHHH

nu känner jag mig väldigt uppjagad. Det finns ju som bekant en hel hög med idioti att tillgå om man vill irritera sig över något. Men de senaste dagarna har jag kanaliserat min ilska över mänsklighetens dumhet på en företeelse som jag skulle vilja kalla "fake-engagemang". Det står mig upp i halsen med alla jävla rosa band och gröna band och Buy Nothing Day, och stå stilla på Centralen i några minuter för att visa att folk måste stressa av och BLA BLA BLA BLA BLA YADDA YADDA YADDA



Lägg bara av era jävla idioter!!!!!!!!!!!!!!!! jag blir seriöst helt jävla förbannad. Om det fortsätter i den här takten kommer ju varenda dag vara ngn typ av "politisk" högtid då det finns tid att i tre sekunder eller så visa sitt "engagemang" för svältande barn, stress, miljöförstöringen osv osv.


Jag säger inte att jag är en av de som medverkar till att göra jorden till en bättre plats att leva på för alla individer, men jag LÅTSAS åtminstonde inte som att jag är det, var och varannan svensk verkar ju tro att de med sina idiotiska små riter förbättrar läget för en enda person.

BUUUUUUUUUUUUUUUULLLLLLLLLLLLLLLLSHIIIIIIIIIIIIIIIIIT

Kommentarer
Postat av: Alex

Det kallas konsumera dig till ett gott samvete fenomenet. Funkar även bra i kombination med konsumera dig till en identitet och studera på universitet för att ha en personlighet. :P

2008-04-04 @ 02:06:16
Postat av: Isa

Det kallas att dra ett sitt mot stacken, men lämna det flera kilometer från målet, men de enda myrorna såg iaf att du släpade på ett strå så då är det lugnt...

2008-04-05 @ 22:29:35
Postat av: Isa

"Det kallas att dra ett sitt mot stacken"

att dra sitt strå mot stacken menade jag ju såklart!!

2008-04-05 @ 22:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0