Baba Sonic tralala

bestämde mig efter typ en veckas velande att följa med Emma, Sandra och Emelie till Babas igår. Det är jag glad för. det var trevligt som alltid. De spelade liksom Zigenarliv Dreamin' och allt, så vad finns det att klaga på?! Visst bröt jag hela min dietgrejsimojs och drack massor med cider, kahlua & mjölk och proppade i mig sjukt mkt mat på Donken när jag ändå höll på. men jag är inte den som är den som liksom.. bara tänker på dieten. äh! Det var kul som fasiken. Dessutom träffade jag en tjej vars blogg jag brukar läsa och hon var väldigt trevlig när jag sa att jag läser hennes blogg och att den är bra. Jag hade sett henne en gång tidigare där men vågade inte säga nåt, man vet ju aldrig liksom om hon typ: JAHA OCH?! TROR DU JAG BRYR MIG OM ATT DU LÄSER MIN BLOGG?!. inte för att hon verkar sån. men äh man vet aldrig med folk. Och hon var jättetrevlig. Läs hennes blogg här: http://inceststhlm.se/blogg.php?gid=a

image433image434image435image436

och när jag kom hem asfull tyckte jag att det var en superbra idé att ta lite poserbilder på mig själv. med lite classy avskavt läppstift osv. men jag hade en fotogenisk dag och eftersom alla vet att jag brukar se ut som mongo (OBS bokstavligt talat, det finns bildbevis) så passade jag på!
image437image438image439
eh.. va?!

Kommentarer
Postat av: Isa

gulle dig :)

2008-04-11 @ 00:23:11
Postat av: Amanda

Jag blev verkligen jätteglad! Ses i vimlet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0