Dagens låt och små tankar

Dagens låt: Love for granted- Phoenix. Jävla fin låt, som dessutom är med i en av de finaste stunderna i OC season 2, när Summer och Seth äntligen fattar att de hör ihop igen. åh. wonderful.

Idag när jag slog på tv:n med århundradets bakisskalle, och bara skulle zappa lite, vad hittar jag på tv4?! Gerard Butler.. De visade Tomb Raider. Men jag kollade inte så mkt, ska ju hyra den liksom. Bisarrt bara att han dök upp, bara för att jag älskar honom nu.


Och en sista sak bara.. The Sounds är härmed utnämnt till världens töntigaste band. Vet inte hur jag kom på det helt plötsligt, men jag såg någon video med dem idag och jag kom på hur jävla töntiga de är. De har väl gjort några bra låtar sådär, men det är bara totalt bisarrt för mig hur någon kan undgå att se hur otroligt... fjantiga de är. FJANTAR!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0