Skins och Roberto Cavalli as Lagerfeld <3

jobbig dag. men det finns en del saker som piggar upp en. Roberto Cavalli som klär ut sig till Lagerfeld är en av dem. underbar man.
image99

Och nu har jag sett hela Skins s01 och alla små extraepisodes på hemsidan. I love Skins. En av de bästa tv-serierna någonsin. Den gör en ledsen och underbart glad på samma gång. Jag älskar iaf Sid och Cassie, Cassie för att man vill vara henne och Sid för att man vill ha honom. Eller egentligen inte.. Man vill bara att de ska ha varandra och hela universum blir kärlek då ^^
image100
image101image102

Jag kanske ska börja leva i en fantasivärld. Alltså mkt ännu mer än vad jag redan gör. Nu pratar jag liksom inte fantisera och så, utan att verkligen börja leva i en fantasivärld. Läste om det i en tidning, det finns någon sekt eller vad det är som lever på en farm i USA, alla där går runt och fantiserar hela dagarna, så de tror att de lever de liv de fantiserar om. Egentligen.. whatever makes you happy, ey? Dock tror jag inte att jag har en SÅ bra kapacitet att fantsiera, även om den är tämligen välutvecklad. Suck. Jag vill leva i Skins.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0