lista

Eftersom jag har tråkigt blir det en lista. Stal den från någon blogg.

30 snabba

1. Jag: hatar just nu mörkret och älskar Extras säsong 2
2. Min pojkvän: HAHAHAHA. eh..:S
3. Mitt hår: behöver en total makeover.
4. Min mamma: håller på och lagar mat. hoppas det blir gott. för jag är hungrig. som fan
5. Min pappa: saknar jag och tänker mkt på <3
6. Mitt favoritobjekt: Min rosa klockradio
7. Dröm jag drömde härom natten: att jag satte mig i kattbajs
8. Mitt drömhem: ett mysigt, lummigt och bokfyllt radhus i London
9. Rummet jag är i just nu: mitt
10. Favoritfärg: vinrött
11. Jag är rädd för: ångest och att se folk jag tycker om må dåligt.
12. Var vill du vara om 10 år? Författare och regissör
13. Min bästa vän: Jenny och Isa
14. En sak som jag önskar mig: En Mulberry Bayswater väska i färgen Oak.
15. Mitt kön: Kvinna, fast enligt vissa beter jag mig som en man.. :S
16. Senaste sak jag gjort: kollat på Extras med mamma
17. Vad jag har på mig: sovkläder. eftersom jag sov till klockan 15 och inte har gjort något.
18. Favoritväder: varmt, men inte för varmt, inte solsken, men torrt i gräset.
19. Jag åt senast: en mandarin eller clementin eller vad fan det var
20. Mitt liv: inga kommentarer
21. Mitt humör:  utled
22. Vem jag tänker på just nu: Ricky Gervais i Extras
23. Bästa förfestmusiken: äh allt möjligt.
24. Favoritlyxartikel: här lyxas inte
25. Bästa diktsamlingen: Pär Lagerkvist, eller min egen med alla mina favoriter samlade
26. Fobier: Att vara instängd bland massor med människor och må illa eller behöva gå på toaletten när man inte kan
27. Min religion: Kristendom
28. Barn: tycker jag om ibland, men skulle aldrig kunna ta ansvar för några egna. Det vågar jag inte.
29. Favoritstad: Av de jag varit i Manchester, men tror jag skulle gilla London ännu mer.
30. Favoritmåltid: Friddag (det är när man går upp typ klockan 15-16, softar en timme och sen äter riktig mat. wunderbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0