jävla hajar :(

Jag såg ett djurprogram i fredags som hette något i stil med "Nya Kaledoniens djurliv". Först handlade det om jättesköldpaddor som kämpar sig in på stranden när det är.. ebb (heter det när det är torrt va?! :P) och de lägger sina ägg och begraver dem, sen några månader senare kläcks äggen och ungarna får klara sig själva. De är otroligt jävla söta, kravlar sig upp ur sanden och beger sig ner mot vattnet, instinkt som de sa i programmet ;) Då när jag såg det kände jag mig för en stund riktigt lycklig, det var så ofattbart vackert med alla de små som kröp fram över sanden, väldigt snabbt för att komma ner i vattnet. Men sen.. när de kommer ner till vattnet väntar där massor med hajar :( Och någon grotesk fiskjävel jag aldrig sett, en stor en iaf, och de tillsammans äter upp 99 av 100 sköldpaddor :( Så exakt DÄR var den lyckan förstörd. Men de gav sig inte med det de vidriga haj-idioterna. Det kom en stor blåval inflytande i lagunen, han var helt utmattad, sårig och utsvulten för han hade simmat fel :( Och då börjar hajarna äta på honom... WTF?! :( :( :( Han faller sönder i bitar till slut. JAG HATAR HAJAR mnsGA123447572180370V####&%w471235128!!!!!!!!!!!! De är vidriga. Alltid hungriga, elaka, våldsamma, jättefula och äter typ.. ALLT utom de där lismande små skitfiskarna de har simmande runtomkring sig hela tiden. Det finns också vissa sådana människor.. som påminner om hajar. Som kör över alla och är elaka och de omger sig också alltid med så rövslickande figurer som de låter hållas och är snälla mot sålänge de i princip suger smutsen från dem. Blä för hajar. Om jag någonsin har en båt med en harpun och ser en haj ska jag harpunera sönder den jäveln :(

image103

Djurprogram kan vara fina, men också väldigt deprimerande, naturen är ond. Man kanske skulle kunna jobba med att skriva manus till djurprogram, det som den här rösten håller på och läser.

Kommentarer
Postat av: Isa

jag skulle vilja höra isabels version av varför HON hatar hajar, det skulle bli en trevlig jämförelse :)

2007-11-11 @ 23:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0