aww yes!

Läste nyss något som gjorde mig väldans glad! Till nästa säsongskampanj ska Miu Miu använda sig av ingen mindre än en av mina absoluta favoriter Kirsten Dunst!! Jag tycker de tidigare kampanjerna med Lindsay Lohan och Laetitia Casta har varit väldigt snygga båda två, men det här kommer ju vara utom denna värld!!!! Kirsten i en Miu Miu kampanj :D Kan inte vänta tills jag ska få se bilderna.
 image141
Lindsay

image142Laetitia

Men jag bara älskar Kirsten, hon är alltid lika cool och vacker, vare sig hon är girl next door MJ eller Marie Antoinette. Just att se henne som Marie Antoinette är väl min favorit, men jag älskar också att se henne som Lux i The Virgin Suicides, det är så overkligt vackert. Kirsten lyckas bära upp de flesta filmer hon är med i och många av hennes filmer ligger mig varmt om hjärtat; Marie Antoinette, The Virgin Suicides, Wimbledon, Crazy/Beautiful, Elizabethtown och inte att förglömma Bring it on, en riktig klassiker. Nä.. jag verkligen avgudar Kirsten. En av de coolaste som vandrar på denna jord! Och att få se henne i en antagligen grymt snygg Miu Miu kampanj är ju bara för bra för att vara sant!!

image143image144image145image146

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0