amen ååå

Ikväll spelar The Editors på Debaser Medis. Jag hade verkligen velat gå. Men jag hade ingen att gå med och inga pengar egentligen. Men fan vad jag hade velat gå. The Editors är verkligen ett av de absolut bästa banden just nu, älskar deras texter, musiken, känslan, sångarens röst, allting. Underbara.
image132

Gick på bio istället med mamma och såg 'Elizabeth-The golden age', den var okej, inte jättebra men vissa schyssta scener. Väldigt mycket svulstig musik, coola kameraåkningar, vindar som blåser i kjoltyg osv, men inte så mkt substans. Men helt okej film!
image133


Nu är det meningen att jag ska plugga till seminariet imorgon. Men jag har ingen lust som vanligt. Vill kolla på Grey's anatomy eller ngt annat älskvärt. Inte sitta och läsa någon skum text om filmteori som jag säkert ändå inte kommer förstå med min tröga skalle. Men men... I'll give it a shot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0