You go Adam!! :D

http://blogg.aftonbladet.se/13888 är en jäkligt bra blogg! :D Och häromdagen skrev han något riktigt bra som jag bara måste quota, för jag känner exakt samma sak:
"Det är konstigt att jag nästan alltid är olycklig, när det är så lätt att göra mig lycklig"
Det är faktiskt väldigt konstigt att jag nästan alltid är olycklig när jag kan bli fullkomligt sprudlande glad över.. vad som helst nästan. En ny film, en trailer, en mening i en bok, en låt, något nån säger, eller vad som helst. Men ändå är jag NÄSTAN alltid olycklig :( Där satte han verkligen huvudet på spiken! Och hans blogg är intressant, kul om film, även om han o jag inte verkar ha så mkt samma smak. annars är ju Emma Grays blogg underbar :D http://shootmewhileimhappy.blogspot.com/ 

Såg en jäkligt rolig bild..nånstans, minns inte ens vart det var, tror fan de var på stureplan.se, det är iaf Adam Brody i Österrike (?! tror jag) som hånglar med en tjej. Jag blir glad av den bilden. Glad för hans skull, glad för hennes skull och för att bilden bara e så.. vacker :D
image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0