YOU CAN STAND UNDER MY UMBRELLA!

Grejen är... att jag älskar Jenny. Nu har en tid förflutit då det var konstigt mellan oss. Men nu är luften rensad som man så fint säger. And for that.. I am very happy. FÖR JAG EEEELLLLLSKARRR HENNE!! Därför vill jag sända henne denna hälsning:

"When the sun shines
We?ll shine together
Told you I'll be here forever
That I'll always be your friend
Took an oath Imma stick it out 'till the end
Now that it's raining more than ever
Know that we still have each other
You can stand under my Umbrella
You can stand under my Umbrella
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(ella ella eh eh eh eh eh eh)"
 
MOHAHAHA ;)

image1

egentligen..tänkte jag hålla bloggen fri från interna grejer. så gott som det går. Men eftersom de enda som kommer läsa den är mina kamrater antagligen så passar de ju utmärkt att sända vänskapliga hälsningar via my blog!


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha tackar så mycket :D ååå right back at yaaah..=)
Vi ses imorron on the barbeque girl!:P

2007-06-05 @ 13:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0